lauantai 15. toukokuuta 2010

Ciao! Lähdin tänään aamulla kohti Cremonaa, Italiaa vähän ennen kahdeksaa ja pääsin perille peikallista aikaa kuudelta. Välillä menee 11 tuntia pelkästään Euroopan sisällä matkustamiseenkin. Lensin Lufthansalla Frankfurtin kautta Milanoon, jossa menin bussilla lentokentältä rautatieasemalle (1,5h), josta otin junan Cremonaan (1,5h), jossa kuljin vielä viimeisen vartin taksilla. Onneksi olin sopinut Juhon kanssa etukäteen treenit illaksi niin sen kanssa ei tullut mitään ongelmaa, vaan pääsimme tunniksi pallottelemaan kuudesta seitsemään. Klubi ei ole täällä mitenkään erityisen hieno; neljä kovaa kenttää ilman sen suurempia katsomoita. Klubitalo on kuitenkin kyllä ihan hieno, ja söimmekin siellä illallista. Ah, kuinka hyvää voi olla ihan vain pasta tomaattikastikkeella, kunhan vain olet Italiassa. Kanafile sen kanssa oli hieman kuiva, mutta onneksi söin myös vähän vihanneksia tuomaan raikkautta.

Kaavio tuli äsken ulos, ja minä pelaan huomenna ensimmäisellä kierroksella englantilaista Chris Eatonia vastaan. Näin hänet pari viikkoa sitten Koreassa, mutta minulle ei kyllä hänen pelistään jäänyt paljoa mieleen. Hänellä on ihan hyvä syöttö, ja hän yrittää pelata aika isoa tennistä. Taas kerran minun tulee olla huolellinen oman pelini kanssa ja saada liikkutettua Eatonia tarpeeksi ympäri kenttää. Alusta oli vastamaalattu ja aika hidas, minkä luulisin sopivan minulle. Lyömme Juhon kanssa yhdeksältä, jonka jälkeen olen kehissä kello 10.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti